December 11, 2010

soon ill be leaving you

Det är fredag, jag är trött. Känns som det har varit fredag hela veckan för av nån anledning var finals veckan min lugnaste. Även om jag hade massor kvar att göra så var det ingenting i jämförelse med resten av terminen. Nu är jag helt klar och jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Ingenting som måste göras och jag känner mig rastlös. Vad ska jag göra med all tid? AH. I början kändes det bra, jag hade livet under kontroll igen. Sen dog min telefon och jag har inga pengar eftersom det är på mitt svenska konto och mitt kort inte funkar så nu är jag okontaktbar utan pengar, de är i luften nånstans mellan sverige och usa, både i kortform och i elektronisk form. Fail på livet. Men snart så, när jag får en till (!) ny telefon och pengar är livet bra igen. Snart kommer lynn och pablo hit och hälsar på (YAY) och sen hjälper dom mig flytta ner till LA på heltid. Vilket är både kul och sorgligt, nu när jag börjar säga hejdå till folk blir det sorgligt även fast det bara är 1,5 timme ifrån. Det har varit för många hejdån de senaste månaderna.
Done with finals celebration jager bombs
A

No comments:

Post a Comment