December 20, 2010

recap

Sen jag var klar med finals satte jag seriösa livet på paus och levde det oansvariga istället. Way more fun. I lördags var det julfest/bday party för Arran hos Andy och Ian med glögg och egg nogg, i söndags kom Lynn och Pablo hit och det var Kevins födelsedag vilket måste firas. Sen dess har det har varit kollektiv i lägenheten, vi har hängt downtown och shoppat massor. Min kamera gick sönder (sad face, hoppas min insurance jag har på den gäller). I onsdags packade jag och Scott in våra saker i Lynn och Pablos bil och åkte ner till LA där Mimi och Andrew väntade med champagne och vin. Sen hängde vi i LA, shoppade mer, åt kyckling, våfflor, sirap, smör och hot sauce (tillsammans) på Roscoes chicken&waffle. I fredags satt vi fast i kö på alla motorvägar för att komma till Fillmore och bday party för Jeremy i ett hus fyllt med juldekorationer. Åkte vidare till SB och spenderade regniga lördagen med julshopping (aka jag och lynn köpte mer kläder till oss själva) med Pablynn innan de åkte tillbaka till Santa Cruz, och kvällen med Bre och Roy med soppa, grilled cheese, mexikanskt bröd, mexikansk hot coco, öl och netflix. Idag, söndag vaknade jag supertidigt för att gå på Mimis graduation klockan 8.30 (!) sen spenderade jag resten av dagen hemma hos Bre med matlagning, netflix och migrän. Det har fortfarande inte slutat regna. Men trots att mitt ansvarsfulla liv var på paus så fick jag ny telefon och mina pengar blev transferred. Imorn eller tisdag åker jag och Mimi tillbaka till LA, då ska jag ta tag i livet igen, packa upp mitt rum, städa resten så jag kan ta bilder på huset och lära mitt hitta hem haha tur att jag har gps i telefonen. Och köpa julklappar och nyårskläder och ladda upp alla bilder.
A

No comments:

Post a Comment