January 08, 2012

i blame it on my own supply

En natt kunde jag inte sova förrän 9 på morgonen och såg soluppgången från mitt fönster.
Jag och Zoe hade spa-dag och gjorde ansiktsmasker och såg ut som ninja turtles och badade i jaccuzzin och gjorde hårinpackningar. Sen gjorde vi jello shots hemma hos mig och spelade twister på köksgolvet.
Nästa dag åkte jag, Scott, Kevin och Arran till stranden. Beach day with the boys. Måste älska Californien ännu mer för att man kan hänga på stranden i början av januari. 
I lördags åkte vi till San Diego för en Black Resume show med Yelawolf som var sjukt bra live!
black resume
yelawolf
I söndags åkte jag och Scott till en bar och mötte upp hans vän för födelsedagsfirande och football. Jag har glömt hur awesome det är att titta på sport. Alla på det stället var Broncos fans och bästa vänner under matchen. I'm officially a fan.  På vägen såg vi denna creepy bil med en docka på extrahjulet. Efter matchen skjutsade vi Kevin till bussen (sad face) och hälsade på Scotts bror på väg hem, där vi mötte upp de övriga vännerna som vi skulle mött i Venice timmar tidigare. Slutade med att vi somnade framför tvn allihopa. 
Igår hjälpte jag Zoe packa hos hennes mormor och åt japansk mat. Sen åkte vi hem till mig och spelade apples to apples och tittade på film. 
zoe
Idag åkte jag och Scott till Arrans skola och tittade på locations för en musikvideo nästa vecka. Och jag fick brev från mamma. Made my day!

 A

No comments:

Post a Comment