January 24, 2012

before im paralyzed

Började veckan med pre lighting och green screen test för en musikvideo som Scott regisserade. Jag tog production shots och blev tvingad att dansa runt framför kameran. Efter en  heldag med inspelning åkte jag, Scott och Ian hem till Arran och badade jacuzzi hela kvällen. I fredags hade Black Resume sin första show i LA och vi hade efterfest hemma hos oss med massa folk och fejk tatueringar. Jag gick inte på showen utan tog en nap istället HAH! trodde jag aldrig skulle hända igen. På lördagen kom Joe över och han, jag, Scott och Mimi mötte upp Scotts bror på Fish enterprise och åt sea food, lekte med apps och drack öl. Sen dansade vi runt i Mimis rum med random hattar från hennes garderob och Scott ritade tatueringar på oss innan vi gick till Liquid Kitty ett tag.
min fake tattoo
sharpie tattoo
hat squad
A


No comments:

Post a Comment