August 22, 2009

US and A

Kom på att det är kanske dags att ta tag i bloggen igen och meddela att jag är överlevde resan över havet. Det var nog den skönaste av de resorna jag gjort. Jag satt vid fönstret bredvid en liten kinesisk tant från belgien och sätena var stora så man inte behövde brottas med den bredvid. Man hade säkert 25 filmer att välja mellan på sin lilla skärm och dessutom tv-serier och annat grejs att titta på. Jag ville nästan flyga lite längre så jag skulle hinna se alla filmer jag ville se. Sen kom väskorna jättesnabbt och jag behövde inte alls vänta länge på att åka vidare till Santa Barbara.
Och idag har vi äntligen fått internet och tv igen och behöver inte försöka snylta segt internet av grannen längre.
Har inte gjort överdrivet mycket saker sen jag kom tillbaka, mest varit jetlagad och vaknat vid 7 på morgonen. Igår var vi och såg Inglorious Basterds, mycket bra film.
På måndag börjar skolan igen. Och just nu bor vi 4 tjejer i en lägenhet med ett sovrum, fullt hus konstant.


A

No comments:

Post a Comment