May 28, 2009

out of road

Jag har packat mina väskor, de är så fulla de kan bli och lite till. Har ingen aning om hur jag ska lyckas få med mig allt genom flygplatser och bussar. Det kommer bli mycket övervikt men ungefär hälften ska jag lämna hemma i Sverige för jag aldrig använder det så det ingen idé att det ligger och skräpar här. Idag har jag och AC samlat vuxenpoäng, vi har lämnat tv-boxar och sålt möbler och hunnit med en sista blenders. Och jag har fixat ordning lite i lägenheten så det inte ser ut som ett förvaringsförråd längre. Snart ska vi äta pizza och se på film och imorn börjar evighetsresan hem till Svealand.

A

2 comments:

  1. Bleeeeh jag saknar dig redan!!!!!! <3

    ReplyDelete
  2. Haha stackars pappa som får betala övervikt två gånger samma vecka, min blev 390 euro!

    ReplyDelete