May 03, 2009

let it drop

Ja jag och AC åkte downtown och gjorde ett till hål i örat. Kul grej. På kvällen var det barbie&Ken theme party för att fira att Hanna fyller 20 på måndag. Alla var jättesnygga i sina barbieutstyrslar och det var en jättekul kväll. Synd att Hannas grannar inte tyckte det var lika kul bara. På väg hem ramlade jag och Vicci i en liten hög där jag hamnade underst och kom ut med sår på knä och armbåge som gör sjukt ont fortfarande. Jag har inte vågat se bilderna från kvällen än så dom kommer upp senare. Men här är en av Hannas bilder.


Och såhär såg min armbåge ut igår. Och sen upptäckte jag att mitt knä var svullet och blått förutom skrapsåret. Fun stuff.

A

1 comment:

  1. Du ska alltid vara vaerst, sjelv ramlade jag i backen from top shop mitt po dan med en very blunderarm och skrapade ben.

    ReplyDelete