September 30, 2008

recap

Dålig uppdatering här. Jag ska göra en snabb recap av vad jag har gjort de senaste veckorna. Jag har gått i skolan, skrivit uppsats, varit på bio, tvättat, dödat en spindel, åkt bil i bergen, druckit whiskey, ätit lunch, , gått upp alldeles för tidigt, lagt mig alldeles för sent, ätit middag på restaurang, varit på stranden, handlat mat, ätit glass, shotat vodka, stekt på stadion, spelat beer pong, sett ett citronträd, bäddat sängen, festat med amerikanarna, pratat med svenskarna, sett en film, varit på konsert på stranden, spelat gitarr, blivit vän med en hippie, ätit pop tarts, läst en bok.

Nu är det sista september och jag ser fortfarande ut såhär. På torsdag är det 2 månader sen jag åkte från Sverige. Nu måste jag komma på nån bra anledning till varför mina random bilder följer och bryter mot fotografiernas regler och göra min engelskaläxa. Fridens liljor.



A

1 comment: