September 02, 2008

En månad

Nu har det gått en månad sen jag åkte. Och det är mindre än 4 tills jag åker hem, det kommer gå hur fort som helst. Den här månaden har flugit iväg.
I början kändes det som semester och som jag skulle åka hem efter ett tag, och nu känns det som jag bott här en evighet. Eller det känns som jag har varit hemma hela tiden, som det var förra veckan jag träffade alla hemma i Sverige. Kanske är på grund av tidsskillnaden, känns som vi är i en helt annan värld här borta. Det är mycket olika känslor på en gång.















Idag har jag shoppat. Massor. Kläder, mat och nya glas till mina bestick och köksgrejer. Men dom syns inte så bra för det var motljus.









A

2 comments:

  1. Förutom glasen, underkläder och tröjor. Sen kom jag på att jag bara köper tröjor så jag var tvungen att köpa en kjol också :)

    ReplyDelete