January 05, 2011

keep on running

Efter julafton åkte jag med Lynn och Pablo till Lynns mamma i Simi Valley för julfirande där vi åt massor med julskinka. Kom tillbaka hem till mig 2 dagar senare. Efter det hängde vi runt i LA, åkte upp till Santa Barbara en dag, åkte tillbaka till LA och började fira nyår tidigt. Nyårsnatten spenderade vi på together as one, dansades omkring bland massor med folk och amazing DJs. Fortsatte firandet hela dagen efter då folk från SB kom och hälsade på. Den 2 januari började Pablynn åka mot Santa Cruz igen och jag började packa för Sverige. Dagen efter fixade jag hälften av allt jag egentligen borde ha gjort och skjuter upp resten tills jag kommer tillbaka. Andrew kom och hälsade på igen och Scott skjutsade mig till flygplatsen. Jag gick direkt upp till in checkningsdisken och fick sista fönsterplatsen. Gick igenom säkerhetskontrollen supersnabbt utan pip från metalldetektorn för jag gick till säkerhetskontrollen på andra sidan, dit ingen annan gick. Kom fram till gaten och konstaterade att det gått 20 minuter sen Scott släppte av mig, om ens det. Det var det snabbaste jag någonsin gått igenom LAX. Såg massa bra filmer på planer och lyckades tillochmed sova några timmar. Däckade på nästa plan och landade i snöiga Sverige. Nu väntar jag bara på att nåt ska gå fel eftersom hela resan hem gick så smidigt.
A

No comments:

Post a Comment