March 10, 2010

smile like you mean it

Efter att varit däckad av förkylning alldeles för länge kunde jag äntligen göra saker igen. Helgen gick ubersnabbt av någon anledning. Jag och Veronica var hemma på torsdagskvällen och tittade på Family Guy. Första torsdagen jag bara var hemma någonsin tror jag. I lördags var vi och såg Alice in wonderland, sen åkte alla hem hit och vi satt och kollade på UFC halva natten. Alice in wonderland var bra men inte så bra som jag trodde och som alla säger. Hade ingen riktig story och 3Dn var inte den bästa. I fredags var jag med Andy på induction grej till Phi Theta Kappa som han fick mig att gå med i. Ser alltid bra ut på papper att vara med i ett sånt honor society. Sen gick vi och köpte öl. Det var en sån kväll där en fylla behövdes. Sen satt jag, John och Alex och drack Crown innan vi gick till Roy för att spinna poi och dricka mer Crown och vodka. Jag hade kameran med mig för att få några bra bilder på dom med elden för en gångs skull. Höll på att brinna upp ett antal gånger under tiden med jag fick till några bra bilder iallafall.
Veckan fortsatte och jag har spenderat lite för mycket tid i dac labbet, men jag har fått mycket saker gjorda den här veckan, snart är jag i kapp min att göra lista där många saker är sena. Jag ligger lite efter i mitt eget schema.A

1 comment: